Concello de Leiro

Los emigrantes recibirán subvenciones para la rehabilitación de sus viviendas en el rural

Una línea de ayudas de entre 24.000 y 30.000 euros permitirá a los emigrantes la rehabilitación de sus viviendas en el rural de Galicia, según anunció la directora xeral de Calidade da Vivenda, Encarna Otero. ‘Temos a obriga de poñer en valor o noso patri monio, complementando a recuperación dos espazos públicos coa mellora dos servizos básicos’, indicó. Encarna Otero visitó en el municipio de Leiro las obras de restauración de un antiguo camino medieval, en el entorno protegido de San Clodio.

 

Los gallegos que se encuentren en la diáspora también dispondrán de ayudas económicas para la rehabilitación de sus viviendas de origen en el rural, tal y como adelantó ayer en Leiro la directora xeral de Fomento e Calidade da Vivenda, Encarna Otero. ‘Ata o momento, as liñas de subvencións proporcionan cobertura ós propietarios que residen de xeito permanente nas súas casas e ós que as teñen en réxime de aluguer, e a partir de agora tamén os emigrantes teñen dereito a elas’, explicó la directora xeral.
En este sentido, apuntó que ‘a xente que se atopa na emigración pode recibir entre 24.000 e 30.000 euros, e só basta con que cumpla o requisito de residir ó menos 15 días na vivenda que quere rehabilitar’. Encarna Otero visitó en la localidad de San Clodio las recién finalizadas obras de reurbanización del denominado Camiño da Petada, que comunica este núcleo de población con la plaza situada junto al monasterio, y que algunos autores destacan su origen de la época romana.
Patrimonio 
La directora xeral quedó sorprendida por el nivel de recuperación de antiguas casas del casco histórico de San Clodio, y apuntó que ‘con estas actuacións estamos a poñer en valor o noso patrimonio, complementando a restauración dos espazos públicos coa mellora da calidade de vida dos veciños, xa que incluimos a reposición dos servizos de abastecemento e saneamento’. Así, Encarna Otero invitó al alcalde de Leiro, Francisco José Fernández, a que ‘anime ós propietarios destes inmobles e das adegas a súa recuperación, xa que na Xunta apostamos por un viño de calidade no Ribeiro e tamén debemos facelo co noso patrimonio histórico, artístico e etnográfico’.
La responsable de Calidade da Vivenda, que estuvo acompañada por el delegado de este departamento en Ourense, Antucho Espinosa, fue agasajada en la plaza de San Clodio con un pequeño ágape preparado por la adjudicataria de los trabajos en el camino medieval. Concejales de la Corporación de Leiro acompañaron a Otero en todo el recorrido.
Todo el cableado fue enterrado
El presupuesto total para la recuperación del Camiño da Petada ascendió a 224.988 euros, de los que Vivenda aportó el 80% en dos anualidades y el Concello de Leiro el resto. Las obras consistieron en la pavimentación con piedra y el enterramiento del cableado eléctrico y de telefonía.
 
Fuente: Laregion 

Deja una respuesta